Vid reklamation
För att säkerställa en snabb och precis service i samband med en reklamation av varor som köpts via e-plast.se, ber vi dig vänligen fylla i reklamationsformuläret på denna sida. 

När du har fyllt i detta formulär och tryckt på knappen ”skicka formulär” nederst på sidan, har vi den nödvändiga informationen för att genomföra och behandla din reklamation snabbast möjligt.
För att minska expeditionstiden och göra det enklare att avgöra ditt reklamationsärende, ber vi dig alltid att skicka med bilder som tydligt visar problemet. Det gör det också väsentligt enklare för oss att behandla ditt ärende om formuläret är ifyllt med så mycket information som möjligt. 

Vi kommer snarast möjligt efter mottagandet av ditt ifyllda reklamationsformulär att skicka dig ett e-postmeddelande om vart du kan returnera dina varor och det vidare förloppet. 

Vid returnering av en vara till följd av en reklamation, betalar e-plast.se fraktkostnaderna under förutsättning att skadan täcks av reklamationsrätten.

Om skadan inte täcks av reklamationsrätten kan det sluta med att du själv betalar returfrakten till oss.

Använd endast detta formulär och undvik att skicka till andra e-postadresser, det kommer bara att förlänga expeditionstiden.

Alla fält med * SKA vara ifyllda för att formuläret ska kunna skickas till oss. 

Kontaktuppgifter

Taket är monterat på följande adress

Kontaktuppgifter på montøren

Ladda upp beställningsbekräftelse/faktura och bilder som visar problemet

Vid taklösning – tekniska specifikationer

Kontaktpolicy
Genom att kontakta E-plast.se godkänner du att vi sparar den skickade informationen i vårt system. Vi lagrar och behandlar endast data under den period som det är nödvändigt för att behandla ditt ärende. Du kan läsa vår personuppgiftspolicy här .