Vanliga frågor – Ofta ställda frågor och svar på dessa

Kan man hämta varor hos er?

Nej, det kan man tyvärr inte. Vi skickar varan direkt från leverantören och därför är det inte möjligt att själv avhämta varorna.

 

Hur lång är leveranstiden?

Vår allmänna leveranstid är 4-10 arbetsdagar.

 

Hur beställer jag plastskivor med mina specifika mått?

En del av våra plastskivor kan kapas till precis de mått du behöver. Det enda du behöver göra är att fylla i det lilla fältet under varutexten på den enskilda produkten med bredd och längd i mm. Det är viktigt att observera att alla mått ska anges i mm. Var uppmärksam på att man inte kan registrera sina mått i en skiva som inte är tillräckligt stor för uppgiften. Välj då en större skiva och skriv in dina mått där. Om du behöver flera skivor som är tillskurna, behöver du bara göra en registrering per skiva som du ska använda och lägga i korgen och sen fortsätta till nästa. Kom ihåg att kontrollera din beställning innan du skickar den för att vara helt säker på att du har beställt vad du behöver.

 

Vad kan jag skriva i en kommentar till min beställning?

När du fyller i leveransinfo. etc. finns det ett fält som heter ”Kommentar/rekvisition”. Här kan du skriva ett kort meddelande om var dina varor t.ex. får ställas, ett rekvisitionsnummer eller ett önskat leveransdatum. Det finns inte plats för längre meddelanden, men om vi är osäkra på vad du menar ringer vi självklart upp dig. Vi gör allt vad vi kan för att leva upp till det du skriver i fältet, men vi kan inte garantera att vi t.ex. levererar varor på precis den dag du efterfrågar eller den tidpunkten på dagen. Vi gör allt vad vi kan, men eftersom vi använder en extern transportör är det inte upp till oss hur, var och precis när på dagen varorna levereras efter att varan lämnat vår leverantörs lager.